Tuesday, October 11, 2011

Scraptastic 2011 סדנת תיק

 סדנה נוספת של דונה היתה להכנת תיק. דיי התלבטתי אם להשתתף בה כי בהצצה ראיתי שמדובר בשילוב צבעים שלא אהבתי וגם בסוג של תיק שאני יודעת שאני לא אשתמש בו כתיק. בסופו של דבר ההחלטה נפלה על כן להשתתף על מנת ללמוד טכניקות. באמת כך היה, זו היתה הסדנה האחרונה של הכנס והיא היתה כייפית מאד.
קיבלנו תיקים מקנוואס והצבעים שיועדו לשימוש של כולנו היו זהים כתום וורוד מג'נטה. בתחילה רציתי להחליף צבעים ולהשתמש בצבעים אחרים אך החלטתי שאני זורמת עם מה שיש וכך עשיתי ואפילו נהנתי מאד.
למדנו את טכניקת הצביעה של דונה, השתמשנו בהדבקת המסגרת והמילה enjoy, במגהץ, יצרנו את הפרחים הגדולים מעיגולי קנוואס, והספקנו לצאת מהסדנה עם תוצר מוגמר.
תודה שקפצתן לבקר.
עינת

3 comments:

li-bee-ti said...

תיק מתוק מאד! נראה שמאד נהנית בסדנאות של דונה.
חג שמח!

Anonymous said...

סדנא כיפית ומלאת אנרגיה ועל הדרך כמובן למידה והתנסות...תוצר מקסים, טל.

פיית מרציפן said...

נראה לי שמהסדנא הזו אני בעיקר אזכור את הצחוקים והצהלולים.
הי מופלא וגם אני לא יודעת אם בכלל אשתמש בתיק הזה אבל הסדנא היתה שווה וכייפית