Saturday, June 2, 2012

Workshop With Hagit

אתמול השתתפתי בסדנת המיקס מדיה שהעבירה חגית. מאד נהנתי ללמוד מחגית שהעבירה את הסדנה בהמון סבלנות ונועם. יש הרבה דרכים להעברת תמונה ואצל חגית התנסיתי בדרך שבה טרם השתמשתי ושימוש בחומרים ובצבעים חדשים. הסדנה רק חיזקה את דעתי שתמיד כייף ללמוד מעוד מדריך גם אם אנחנו חושבים שאנחנו כבר יודעים הרבה.
כל אחת מהבנות יצאה עם יצירה שונה ויפה אותה עיצבה על פי טעמה. אני בחרתי להעביר את התמונה של הבובות המתוקות האלו כי הן מזכירות לי את בובות הילדות שלי.
תודה רבה לחגית על האירוח הנעים.

יום נעים לכולם.
עינת

6 comments:

li-bee-ti said...

עינת יקירתי, את בהחלט נכנסת יותר ויותר לתחום של מיקסד מדיה, והתוצאות מרהיבות.
רואים שאת נהנית :).
שבת שלום, יקירה.

Anonymous said...

מקסים ובמציאות הרבה יותר! טל.

חגית said...

תודה על המילים החמות, עינת! אני שמחה שנהנית, היה נעים להכיר, ואהבתי מאוד את התוספות הקטנות שאני רואה פה על הקנווס! :-)

חתולי8 said...

מתאים לך מיקסד מדיה! יופי של עבודה.

yaffgil said...

עינת הקנבס יפהפה.
איזה עולם נפלא נפתח בפנינו,עולם המיקס מדיה.
מצפה לראות במציאות אחרי התגובה של טל.
תודה על הקישור לבלוג של חגית

Ruthie Tzchory said...

הקאנבס מהמםם! אחד היפים שראיתי, ואולי זה באמת בגלל דמויות הבובות מפעם, אליהם גם אני מתחברת. המכלול הסופי החל מבחירת התמונות, הצבעים והעבודה עליו בעקבות ההדרכה הנהדרת לבטח של חגית, יצרו תוצר נפלא!!!!